سمپدوریا - میلان/آبی پوشان یک قربانی دیگر بعد از یووه می خواهند

 

Milan celebrating 
ترکیب احتمالی
سمپدوریا

 Romero
Gastaldello, Palombo, Costa
De Silvestri, Krsticic, Obiang, Poli, E'rribia
Eder, Icardi
میلان

Abbiati
Abate, Mexes, Zapata, De Sciglio
Flamini, Montolivo, Nocerino
Boateng
Robinho, El Shaarawy


شاگردان ماکس آلگری هر چند 120 دقیقه نفس گیر را در تورین برای شاگردان آنتونیو کنته رقم زدند اما در نهایت باباخت 2-1 از رسیدن به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا بازماندند و در حال حاضر امیدوار هستند در آغاز نیم فصل دوم سری آ ( هفته بیستم سری آ ایتالیا ) با پیروزی برابر سمپدوریا به روند خوب خود در  سال 2013 در سری آ را همچنان ادامه بدهند.میلان یکشنبه شب در جنوا میهمان تیمی خواهد بود که هفته گذشته موفق شد 10 نفره در تورین برابر یوونتوس با دو گل به پیروزی برسد.

سمپدوریا موفق شد در آغاز سال 2013 میلادی در یک بازی سخت و دشوار در خانه یوونتوس به یک پیروزی ارزشمند برسد تا کمی از نگرانی های سقوط به دسته پایین تر برای این تیم کم شود بنابراین انتظار میرود دلیو روسی سرمربی سمپدوریا نسبت به بازی برابر یوونتوس تنها یک تغییر اجباری در ترکیب تیمش برای بازی حساس یکشنبه شب برابر میلان انجام دهد.گائه تانو برادی با دریافت کارت قرمز مستقیم در تورین حالا نمی تواند در این بازی به دلیل محرومیت تیمش را همراهی کند و در سمت راست خط میانی احتمالا لورنتزو د سیلوستری جای خالی او را پر خواهد کرد.

مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی 19 ساله سمپدوریا در بازی اخیر تیمش که با دو گل خود به یوونتوس  به قهرمان سمپدوریا تبدیل شد می تواند همچنان در خط حمله از ابتدا در کنار ایدر به کار خود ادامه بدهد.

در سوی دیگر میلان کاملا آماده است تا شکست 2-1 اخیر برابر یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا را با پیروزی برابر سمپدوریا از هفته بیستم سری آ جبران کند.با توجه به عملکرد ضعیف مارکو آملیا,فرانچسکو آچربی,اوربی امانوئلسون و  مصدومیت جزئی ماسیمو آمبروزینی ظاهرا همگی در این بازی به نیمکت ذخیرها منتقل خواهند شد در حالی که روبینیو می تواند از ابتدا در جنوا به میدان برود پس از آنکه دو بازی اخیر تیمش را به دلیل عدم آمادگی کامل از دست داد.



  آیا می دانستید؟
  • سمپدوریا موفق شد  با برتری برابر بینکونری  به نخستین پیروزی در پنج بازی اخیرش دست یابد که برد 2-1 هفته گذشته برابر یوونتوس ششمین پیروزی این فصل سمپدوریا نیز بود.
  • آن پیروزی که به لطف دو گل از امانوئل ایکاردی مهاجم آرژانتینی 19 ساله (تصویر سمت راست ) بدست آمد باعث شد تا سپدوریا با کسب این سه امتیاز با صعود به رده چهاردهم از منطقه خطر سقوط هر چند موقتا دور شود.در حالی که اختلاف سمپدوریا با منطقه خطر سقوط به دسته پایین تر تنها 4 امتیاز است.
  • دو بازی اخیر خانگی آبی پوشان شهر جنوا با دو شکست 1-0 برابر لاتزیو و  2-0 برابر اودینزه به پایان رسید که با سومین شکست متوالی سمپدوریا نیز همراه بود. 
  • میلان فصل 13-2012 را با شکست 1-0 خانگی برابر سمپدوریا آغاز کرد,بازی که در آن آندرا کاستا تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.روسونری در این فصل از سری آ در مجموع شش بار تن به شکست داده و در حال حاضر با 30 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته.
  • استفان الشعرووی ستاره بیست ساله میلان در جریان شکست اخیر برابر یوونتوس از مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا تک گل تیمش را به ثمر رساند.این مهاجم جوان ملی پوش تیم ملی ایتالیا در این فصل از رقابت ها 17 بار موفق به گلزنی شده از جمله 14 گل در 18 بازی این فصل سری آ ایتالیا.
  •  زمانی که یکشنبه شب استفان الشعراووی وارد ورزشگاه لوئیجی فراریس می شود ممکن است انتظار استقبال جالبی از هوادارن این تیم داشته باشد چرا که این مهاجم آینده دار ایتالیایی دوران حرفه ای گری خود را در تیم رقیب همشهری سمپدوریا یعنی جنوا در سن 16 سالگی آغاز کرد پیش از آنکه سرانجام در سال 2011 راهی میلان شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:39 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.